torsdag 3 juni 2010

En flickdröm blir sann

Ja, för nu ska jag äntligen få något som jag alltid har längtat efter en egen walk in closet. Vi kommer att göra om förrådet vid tvättstugan till en walk in closet. Inredningen kommer vi att köpa från Ikea, men hur det kommer att se ut har vi inte bestämmt oss.

När jag letar efter inspiration hittar jag inte någon som är klockren, men det går att plocka något bra från alla.



Bild från IKEA.



Kanske ska allt bli rosa :)?



Ännu en av garderobsstommarna som IKEA har.



Jag gillar att det står en fotpall i mitten.

2 kommentarer:

  1. gumman.. fy satan, nu blev jag riktigt avundsjuk.. Ska du få en walk in closet.. Såå ballt, men det är ju du såklart värd.. IKEA har riktigt bra inredningsideer, så de rekommenderar jag verkligen. Rosa, ja varför inte. Det är ju vår favvisfärg eller hur!? puss

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska blir så skönt att kunna ha alla kläderna i ett eget rum och bara kunna stänga dörren. Tyvärr tycker mannen att hans kläder också ska rymmas där inne. Det får vi se :)

    SvaraRadera