tisdag 6 juli 2010

Väggen är riven!

Då har väggen mellan köket och vardagsrummet rivits. Nu gäller det att vara försiktigt så att man inte ramlar ner eftersom det inte finns något räcke mot trappen. Det blev så bra som vi tänkt oss även om det är en hel del jobb kvar eftersom det blev hål i golvet och det är två olika tak mellan köket och vardagsrummet, men problem är till för att lösas. Nu gäller det att fortsätt medans järnet är varmt för det är lite smått kaotiskt hemma nu genom att det är damm över allt. Men ordningen kommer ju ur kaoset, så nu gäller det att se målbilden.

Jag ska dock erkänna att jag inte har varit till någon hjälp, men tur att sambon och med svåger har fixat allt, men sen när det är dags för målning är det min tur att hjälpa till.

Bilder kommer att komma...

3 kommentarer:

  1. Du missa ju de roliga! De är ju typ 100 gånger roligare att riva än att måla!
    (Jag har målat säkert hundra liter vitfärg de sista året) :)

    SvaraRadera
  2. Bilder tack!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Nopp, måla är min grej. Tycker att det är lite terapi. Ja, mamma bilder kommer att komma.

    SvaraRadera