söndag 23 maj 2010

Som att vänta på julafton

Känslan som vi har just nu är som när man var liten och väntade på julafton. Den långa långa väntan. Min förhoppning är att den sista tiden kommer att gå fort, för nu börjar det bli dags att packa ihop vår lägenhet. Det är det som ska göras, sedan har jag en massa saker som jag ska måla, men jag vet inte om jag ska göra det nu eller om jag väntar tills vi flyttat eftersom jag har mycket mer plats där.

Det som ska målas är än så länge.

6 stolar
1 tavellist
1 spegel
1 vardagsrumsbord men det ska byggas först.
1 köksbord.

Idag är det 23 dagar tills vi får nycklarna, det är tur att det är en massa roliga saker som kommer att ske innan dess, SATCkväll, schlagerkväll, skolavslutning och njutning av våren som är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar